Moderatorer: TheDon, mazzer, Jimpa, Ola, Lidodido

ernie skrev:Personligen tror jag att min nästa tv blir en LED-tv.
Varför?
Strömsnålare än en plasma och minst lika bra färgdjup och färgtemperaturer (som inte LCD kommer i närheten av).
SvaNtaS skrev:ernie skrev:Personligen tror jag att min nästa tv blir en LED-tv.
Varför?
Strömsnålare än en plasma och minst lika bra färgdjup och färgtemperaturer (som inte LCD kommer i närheten av).
Jo blir bara att vänta typ ett halvår eller ett år till så priserna har hunnit lägga sig =)

kejzorizer skrev:Kom förbi mig så får du ta en titt på min plasma. Den var inte farligt dyr och jag är supernöjd. Hör av dig på mobilen då jag inte sitter så mycket vid datorn under sommaren..
kejzorizer skrev:Kom förbi mig så får du ta en titt på min plasma. Den var inte farligt dyr och jag är supernöjd. Hör av dig på mobilen då jag inte sitter så mycket vid datorn under sommaren..

Postman skrev:kejzorizer skrev:Kom förbi mig så får du ta en titt på min plasma. Den var inte farligt dyr och jag är supernöjd. Hör av dig på mobilen då jag inte sitter så mycket vid datorn under sommaren..
Tack för erbjudandet, är det samma TV som du hade sist jag var förbi eller har du bytt?
Har för övrigt beställt en LG 50PK760N (plasma) på Expert här i stan så det blir en sådan med största sannolikhet.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst